Sogning Skrevet 27. september Skrevet 27. september Treng tips for dei 3 første b.st. Står også fast på dei 4 første i " møteinnkallinger"
Odbjo Skrevet 27. september Skrevet 27. september Møteinkallinger har jeg stevnemøte 4 bokst til start 1 1
Odbjo Skrevet 27. september Skrevet 27. september Usikker på møteplagere, men satset på hønekuler 1 1
Sogning Skrevet 27. september Forfatter Skrevet 27. september Takk til gode hjelparar! Siste ord: Fjernkos, 2 opp venstre hjørne. Er usikker på dei første b.st, er vel eit Schive-ord?
Bilskiltmannen Skrevet 27. september Skrevet 27. september Løsningsordet begynner med det greske ordet for fjern og er intet Schive-ord
Bett Skrevet 27. september Skrevet 27. september Odbjo tenker hønekuler er første del av møteplagere, siste del av det kryssende ordet ilte gir ingen mening selv om kun bb mangler. Noen hint?
gamla fra gokk Skrevet 27. september Skrevet 27. september Den som ilte brukte sporer for å sette fart i fremkomstmiddelet.
Nøtteliten Skrevet 27. september Skrevet 27. september Odbjo skrev (2 timer siden): Usikker på møteplagere, men satset på hønekuler Jeg har navnet på et "parti" på 3 bokstaver + det å erte noen 😅
Bett Skrevet 28. september Skrevet 28. september I ettertid tenker jeg på Nøtteliten som fant et «parti» på tre bokstaver? Er det med g eller t som miderste bokstav?
Odbjo Skrevet 28. september Skrevet 28. september Kanskje en gå for A som første bokstav. Noe som skaper uro, sinne på møtene
G54 Skrevet 28. september Skrevet 28. september Tror jeg stemmer for E. Det er jo noen som bruker disse kulene på møter.
Bett Skrevet 28. september Skrevet 28. september Jeg har også tenkt på A, men jeg visste ikke at disse kulene ble brukt på møter. Det endrer alt☺️
Maremi Skrevet 28. september Skrevet 28. september Et nettsøk gir mtg som ‘ofte brukt forkortelse for ‘meeting’, da får vi et - eller egentlig to - ord for møteplagere som kanskje er mer logisk enn hønekulene? Første del av ‘ilte’ (5 bokst.) - tenk friidretts-øvelse.
Odbjo Skrevet tirsdag kl 11:32 Skrevet tirsdag kl 11:32 Tror jeg ender opp med E på både ilte og møte. Er vel blitt kastet både råtne tomater, stein og hønekuler mot talere på mange møter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå