Sogning Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Venstre hjørne nede: Treng hjelp, gjerne 2 første bokst. og 2 siste for dei må eg ha feil.
Bergenseren Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Har P og R som de 2 første og R og E som de 2 siste.
Sogning Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Hm, må nok i tenkeboksen... dette blei rart.
Sogning Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden (endret) Trur er fann løysinga, men har nokon dei to siste blindb. i " kjedelig yrke: loddrett nede til venstre. Endret 9 timer siden av Sogning Feilskriving
Sogning Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Kan vere med på L i nest siste blindbokstav, men ikkje siste blindbokstav slik eg har det. Takk for tips så langt.
Sogning Skrevet 8 timer siden Forfatter Skrevet 8 timer siden Nei, men har nok feil på ordet. Har "bråke-" på første del, men tvilar på det også nå. Er irriterande nok siste ordet eg manglar. Takknemleg for hjelp!
Bilskiltmannen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Første bokstav er D, og første blindbokstav er P
Sogning Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Suuupert, da fikk eg retta opp resten. Tusen takk! Viskelær er god hjelp også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå