Sogning Skrevet mandag kl 17:01 Skrevet mandag kl 17:01 Eg har noe som kan ligge på eit "lager" ha i beredskap.
Odbjo Skrevet mandag kl 20:26 Skrevet mandag kl 20:26 Har grep/anker/Drikke, noe som kan være godt å ha på glattisen
Bilskiltmannen Skrevet mandag kl 20:26 Skrevet mandag kl 20:26 Som første del av ordet har jeg et verb som betyr å more seg, især ved å drikke alkohol. Hele løsningsordet har dobbeltbetydning og er også et synonym til lim. 1
gamla fra gokk Skrevet mandag kl 22:59 Skrevet mandag kl 22:59 Jeg er enig med Odbjo og Bilskiltmannen, og tror dette er den mest åpenbare løsningen. Men man kan jo også tenke seg at sommerens fridager blir tilbragt utendørs og at det blir avsatt penger til det. Byen det blir vist forkjærlighet for kan jo være så mangt, også steder mange av oss finner det vanskelig å finne så mye fascinerende ved. 1
Hjalte Skrevet tirsdag kl 07:35 Skrevet tirsdag kl 07:35 Finner ikke noen bynavn som virker naturlig her. Det skal kanskje heller være en slags betegnelse eller kategori av byer som for mange ikke vil være førstevalg for en ferie?
Odbjo Skrevet tirsdag kl 08:58 Skrevet tirsdag kl 08:58 Ligger i Sel kommune, eneste by i Nord-Gudbrandsdal 1
Hjalte Skrevet tirsdag kl 09:36 Skrevet tirsdag kl 09:36 Ok, takk. Tenkte på det stedet, men i mitt hode er det ikke en by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå