Sogning Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli " har også kryssordløsere" Eg må nok ha litt feil for eg finn ikkje ut av starten. "Er ofte tingmenn" 3 inn fra venstre midt på. Ser veldig merkelig ut hos meg, tips for denne også?
Bergenseren Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Har også kryssordløsere: Her er det snakk om en spesiell type premie. Er ofte tingmenn: De står på rekke for å få snakke. 1
Sogning Skrevet 12. juli Forfatter Skrevet 12. juli Treng nok meir rettleiing, f.eks 1.bokstav på begge. Eg sit klar med viskelær...
Bilskiltmannen Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli Helt enig i S og K. Siste blindbokstav i "har også kryssordløsere" er jeg derimot litt usikker på. Her kan det være tale om V eller R, men jeg velger å gå for R. 1 1
martinen Skrevet 12. juli Skrevet 12. juli 1 hour ago, Bilskiltmannen said: Helt enig i S og K. Siste blindbokstav i "har også kryssordløsere" er jeg derimot litt usikker på. Her kan det være tale om V eller R, men jeg velger å gå for R. To prinsippielle muligheter på det siste, men jeg synes r er mest schive.
Tor Skrevet tirsdag kl 12:41 Skrevet tirsdag kl 12:41 Strever fortsatt. Er B 3 og 4 R og i ? kryssende ord «noe for mor og barn» har de 4 første, men hint på de 5 siste?
Bett Skrevet tirsdag kl 12:55 Skrevet tirsdag kl 12:55 Jeg har a som som bokstav nr. 4 som gir mening, men får ikke has på viss by?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå