Bilskiltmannen Skrevet 20. desember 2025 Skrevet 20. desember 2025 Er usikker på siste blindbokstav. Kan det være B? I så fall får vi et typisk bergensuttrykk, under forutsetning av at "landsdel" blir første del av et stort land i Afrika.
Bilskiltmannen Skrevet 20. desember 2025 Forfatter Skrevet 20. desember 2025 Jeg var også inne på den tanken, men i så fall må vel landsdel starte med S, og jeg får ikke det til å stemme. Hvis blindbokstaven er G, får vi samme betydning som med blindbokstaven B, men B klinger bedre i mine (bergens)ører.
Wvic Skrevet 20. desember 2025 Skrevet 20. desember 2025 Jeg wr bergenser og har F … landsdelen er ikke en landsdel, men del av navnet på et land i min tolkning 1
choro Skrevet 20. desember 2025 Skrevet 20. desember 2025 Er ikke bergenser, men har akkurat det samme som Wvic 1
Bilskiltmannen Skrevet 20. desember 2025 Forfatter Skrevet 20. desember 2025 Er første bokstav i "landsdel" S? I så fall må det vel være snakk om et land som ble anerkjent av Norge 28. mai 2024.
Bilskiltmannen Skrevet 20. desember 2025 Forfatter Skrevet 20. desember 2025 Tusen takk! Det viste seg at jeg hadde feil på Ylvissidekick. Nå er kryssordet i boks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå