Bilskiltmannen Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Hvis min løsning er korrekt, lever en slik i Japan. Hun er født i 1934 og er altså over 90 år.
Boromir Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Samme her. Dårlig research av Schive, eller er det vi som har feil?🙄😅
Nøtteliten Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Bilskiltmannen skrev (1 time siden): Hvis min løsning er korrekt, lever en slik i Japan. Hun er født i 1934 og er altså over 90 år. Er det navnet på denne damen det gjelder ? Får for lite bokstaver i så fall til at det kan stemme ?
Nøtteliten Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Bergenseren skrev (1 minutt siden): Det er opphavet til en fyrste. Tusen hjertelig takk Bergenseren 🤩💕
Schive Skrevet mandag kl 17:58 Skrevet mandag kl 17:58 (endret) Her har jeg valgt et stikkord som var korrekt da oppgaven ble laget i 2017. Stikkordet hadde da vært korrekt i hele perioden fra juni 2000 til april 2019. Siden da har stikkordet ikke vært korrekt, men når oppgaven ev. kommer som torsdagsoppgave i Dagbladet om 3 år kan stikkordet igjen ha blitt korrekt. Den som lever får se... Endret mandag kl 18:00 av Schive rettet feil 1 1
choro Skrevet mandag kl 18:45 Skrevet mandag kl 18:45 For mange kryssordløsere er den ultimate lykke å rettmessig påvise feil i oppgaven. Vær stolt, Schive, for å ha gitt fansen denne gleden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå