Tor Skrevet lørdag kl 16:36 Skrevet lørdag kl 16:36 øverste langord lurer på om ordet slutter på Ås? noen som kan gi meg 1. bb?
Lah Skrevet lørdag kl 16:42 Skrevet lørdag kl 16:42 Nei, slutter ikke på ås. Men siste bb har du rett
Bilskiltmannen Skrevet lørdag kl 17:10 Skrevet lørdag kl 17:10 Ender ordet på DE? Er i så fall første bb i "utføres i selvforakt" I? Jeg får det ikke helt til å stemme her.
Bergenseren Skrevet lørdag kl 17:30 Skrevet lørdag kl 17:30 Første bb i "selvforakt " er S. Byråkrater ender ikke på DE, men har med en slags gruppe å gjøre.
choro Skrevet lørdag kl 17:31 Skrevet lørdag kl 17:31 Nei, i min løsning ender det på PS, og første i selvforakt er S. I sistnevnte vil du ikke se deg selv.
Lah Skrevet lørdag kl 17:31 Skrevet lørdag kl 17:31 Siste bb er s. Første bb i «utføres i selvforakt» er også S.
Bilskiltmannen Skrevet lørdag kl 17:46 Skrevet lørdag kl 17:46 Takk til dere alle! Da er Schive i boks.
Tor Skrevet lørdag kl 18:12 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:12 Ser at jeg spør om de 2 siste B er Ås, skulle selvsagt være ps og ser at det er riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå