NĂžtteliten Skrevet 13. april Skrevet 13. april (endret) Strever med ordet helt nederst til venstre đ„ș Er usikker pĂ„ om fĂžrste bokstav er G eller T 𫹠Noen hint el.l. Ă„ fĂ„ đ€©đ Endret 13. april av NĂžtteliten
hmivpi Skrevet 13. april Skrevet 13. april Min fÞrste bokstav er ogsÄ T men jeg trenger hint til siste del av lÞsningsordet....
choro Skrevet 13. april Skrevet 13. april (endret) Som siste del har en slags sjonglering, i NAOB forklart med "tumle med". Endret 13. april av choro 1
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april (endret) choro skrev (1 time siden): Jeg har T. En behandler. Tusen takk Choro đ„°đ Tenkte mest pĂ„ T i begynnelsen ,men da ble det noe rart med de siste 4 bokstavene i langordet til venstre đ€đ Endret 13. april av NĂžtteliten
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april choro skrev (1 time siden): Som siste del har en slags sjonglering, i NAOB forklart med "tumle med". Tusen takk choro đ„°đ Har skjĂžnt poenget đđ
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april choro skrev (1 time siden): Jeg har T. En behandler. Tusen takk đ€©đ
Odbjo Skrevet 13. april Skrevet 13. april Har et ord har med Ä gjÞre noe mindre, verbet gÄrÄ sÞke i naob
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april NĂžtteliten skrev (38 minutter siden): Tusen takk Choro đ„°đ Tenkte mest pĂ„ T i begynnelsen ,men da ble det noe rart med de siste 4 bokstavene i langordet til venstre đ€đ En behandler jeg tenker pĂ„ ,skrives med en A i fjerde bokstav ? Da ble det ikke rett hos meg đ€đ
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Tor skrev (1 minutt siden): Men kan preposisjonen vĂŠre in? JaÂ
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Om ordet " Fastlegeskiftarbeider " begynner pĂ„ T ..sĂ„ tenker jeg TerApeut , og det stemmer ikke for da blir det en E i fjerde bokstav !Â
Tor Skrevet 13. april Skrevet 13. april Tor skrev (11 minutter siden): Da mangler jeg bare ordre 7 opp. Er det ed? Ordet er ordre jeg lurer pÄ. Har fÄtt ed?
Odbjo Skrevet 13. april Skrevet 13. april NÞtteliten skrev (28 minutter siden): Om ordet " Fastlegeskiftarbeider " begynner pÄ T ..sÄ tenker jeg TerApeut , og det stemmer ikke for da blir det en E i fjerde bokstav ! Da har du nok feil pÄ lever
NĂžtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Odbjo skrev (21 minutter siden): Da har du nok feil pĂ„ lever Tusen takk Odbjo đ„°đ Ser den nĂ„ ,og enda jeg sĂ„ etter er annet ord for LEVER ,klarte jeg ikke Ă„ se det ordet đ 𫹠Helt utrolig ! Â
Pabj Skrevet 13. april Skrevet 13. april Mange gode hint til siste del av ordet, men jeg stÄr fortsatt bom fast. Tips Ä fÄ? Evt. Bb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ