Nøtteliten Skrevet 13. april Skrevet 13. april (endret) Strever med ordet helt nederst til venstre 🥺 Er usikker på om første bokstav er G eller T 🫢 Noen hint el.l. å få 🤩💕 Endret 13. april av Nøtteliten
hmivpi Skrevet 13. april Skrevet 13. april Min første bokstav er også T men jeg trenger hint til siste del av løsningsordet....
choro Skrevet 13. april Skrevet 13. april (endret) Som siste del har en slags sjonglering, i NAOB forklart med "tumle med". Endret 13. april av choro 1
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april (endret) choro skrev (1 time siden): Jeg har T. En behandler. Tusen takk Choro 🥰💕 Tenkte mest på T i begynnelsen ,men da ble det noe rart med de siste 4 bokstavene i langordet til venstre 🤔🌞 Endret 13. april av Nøtteliten
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april choro skrev (1 time siden): Som siste del har en slags sjonglering, i NAOB forklart med "tumle med". Tusen takk choro 🥰💕 Har skjønt poenget 😊🙏
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april choro skrev (1 time siden): Jeg har T. En behandler. Tusen takk 🤩💕
Odbjo Skrevet 13. april Skrevet 13. april Har et ord har med å gjøre noe mindre, verbet gårå søke i naob
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Nøtteliten skrev (38 minutter siden): Tusen takk Choro 🥰💕 Tenkte mest på T i begynnelsen ,men da ble det noe rart med de siste 4 bokstavene i langordet til venstre 🤔🌞 En behandler jeg tenker på ,skrives med en A i fjerde bokstav ? Da ble det ikke rett hos meg 🤔💕
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Tor skrev (1 minutt siden): Men kan preposisjonen være in? Ja
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Om ordet " Fastlegeskiftarbeider " begynner på T ..så tenker jeg TerApeut , og det stemmer ikke for da blir det en E i fjerde bokstav !
Tor Skrevet 13. april Skrevet 13. april Tor skrev (11 minutter siden): Da mangler jeg bare ordre 7 opp. Er det ed? Ordet er ordre jeg lurer på. Har fått ed?
Odbjo Skrevet 13. april Skrevet 13. april Nøtteliten skrev (28 minutter siden): Om ordet " Fastlegeskiftarbeider " begynner på T ..så tenker jeg TerApeut , og det stemmer ikke for da blir det en E i fjerde bokstav ! Da har du nok feil på lever
Nøtteliten Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Odbjo skrev (21 minutter siden): Da har du nok feil på lever Tusen takk Odbjo 🥰🙏 Ser den nå ,og enda jeg så etter er annet ord for LEVER ,klarte jeg ikke å se det ordet 😅🫢 Helt utrolig !
Pabj Skrevet 13. april Skrevet 13. april Mange gode hint til siste del av ordet, men jeg står fortsatt bom fast. Tips å få? Evt. Bb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå