GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Hansen blandet sammen l (liten L) og I (stor I)? En kjent musiker har I (stor I) som andre bokstav, men fÞrste bokstav i insekt mÄ da vÊre L. Google gir riktignok et par treff pÄ en musiker med L som andre bokstav, men siden fornavnet er det samme og ingen biografiske opplysninger finnes, mistenker jeg TRYKKLEIF:

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg sliter med dette lille feltet nede til hÞyre. Tror insektet mÄ vÊre et veldig lite som verken mennesker, dyr eller planter vil ha pÄ seg. Eller kan det vÊre et mer generelt uttrykk for uÞnskede kryp (eller feil i datasystemer) som vi har lÄnt fra engelsk? Begge har midtre bokstav felles. 

Skrevet

Tenker og at det mÄ vÊre en feil med musiker/stikkordet, men stemmer ikke med i som 1. b i insekt

Annonse

Skrevet

Her stÄr jeg ogsÄ bom fast med musiker og insekt. Skulle gjerne fÄtt litt mer info om dette. Takker og bukker

Skrevet

Vi fant ut av det, men det forutsetter at Hansen har blandet sammen sÄnn som Bilskiltmannen antar. 

Insektet er et som var mye utbredt fÞr, og som i en variant visstnok fortsatt fra tid til annen dukker opp pÄ skoler og i barnehager. 

Skrevet

Og "trist" skal vÊre et opprinnelig utenlandsk uttrykk for at man er trist pÄ andres vegne, nÄ mye brukt pÄ norsk.

• Thanks 1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...