NĂžtteliten Skrevet 6. oktober 2024 Skrevet 6. oktober 2024 19Â ned fra venstre Ăžverst " Kan orm vĂŠre " ? Kan noen gi meg fĂžrste bokstav đđ ...eller et hint đ„°
Bilskiltmannen Skrevet 6. oktober 2024 Skrevet 6. oktober 2024 FÞrste del av ordet henspiller pÄ hvordan ormen beveger seg. Ormen ligner veldig pÄ en fisk som beveger seg pÄ tilnÊrmet samme mÄte og som har gitt navn til denne mÄten Ä bevege seg pÄ. 1
NĂžtteliten Skrevet 6. oktober 2024 Forfatter Skrevet 6. oktober 2024 Tusen takk đđđż Tror jeg mĂ„ ha en feil pĂ„ et av sluttordene i et av langordene til venstre i forb. m dette ordet , og stĂ„r nĂ„ fast đ„č Har R i andre bokstav i ordet som sikkert er feil ,eller sĂ„ skjĂžnner jeg ikke "bĂŠret" đ
NĂžtteliten Skrevet 6. oktober 2024 Forfatter Skrevet 6. oktober 2024 Tusen takk "gamla fra gokk" đđ Skrev det fĂžrst ,men stemte da ikke med slutten pĂ„ Ăžverste ord " dyrelik" ..Har sikkert en feil bokstav der đ€đ
gamla fra gokk Skrevet 6. oktober 2024 Skrevet 6. oktober 2024 Ja, dette ordet var kinkig! Jeg var innom RÞde Orms slit med Ärer som galeislave, dataormer og diverse, men tror Bilskiltmannen har rett. 1
NĂžtteliten Skrevet 6. oktober 2024 Forfatter Skrevet 6. oktober 2024 Synes ordet ble merkelig ,men kanskje jeg har noen feil đ€ Er det en doven orm ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ