Tor Skrevet 10. desember 2023 Skrevet 10. desember 2023 øverste langord venstre trenger hint hva dette handler om.
jakest Skrevet 10. desember 2023 Skrevet 10. desember 2023 (endret) Tor: Et hodeplagg (fl.tall) du ikke ser..... Endret 10. desember 2023 av jakest
buste Skrevet 10. desember 2023 Skrevet 10. desember 2023 Jeg har et annet og større plagg ( 6 bokstaver, også fl.tall) , som passer tilstøtende ord. Men jakest pleier jo å ha rett!
toreb Skrevet 10. desember 2023 Skrevet 10. desember 2023 buste skrev (3 timer siden): Jeg har et annet og større plagg ( 6 bokstaver, også fl.tall) , som passer tilstøtende ord. Men jakest pleier jo å ha rett! Harry Potter hadde en slik en, buste!
jakest Skrevet 10. desember 2023 Skrevet 10. desember 2023 Tror vi begge kan ha rett...men tror nok også at Schieve "velger" bustes løsning - med en kryssende palistinsk organisasjon istf min internasjonale arbeiderorganisasjon....og, takk til buste, for uttrykt vennlig tiltro, men det har hendt at jeg har tatt feil...hehe.... 1
Tor Skrevet 10. desember 2023 Forfatter Skrevet 10. desember 2023 Takk. Det er vel de 6 siste som er hodeplagget.
rich Skrevet 11. desember 2023 Skrevet 11. desember 2023 toreb skrev (5 timer siden): Harry Potter hadde en slik en, buste! Tror jakest skrev (5 timer siden): Tror vi begge kan ha rett...men tror nok også at Schieve "velger" bustes løsning - med en kryssende palistinsk organisasjon istf min internasjonale arbeiderorganisasjon....og, takk til buste, for uttrykt vennlig tiltro, men det har hendt at jeg har tatt feil...hehe.... Ikke akkurat hodeplagg nei👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå