Gå til innhold

NM TRIMMEN 13 30 loddrett mat egnet for svin


vinner1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei   jeg  er  enda  ikke  sikker  på  30   mat  egnet  til  svin.  Finner  et  ord,  men   står  ingen ting  om   svin.   er  inne  på  SNL,   og leser   der. Er  det  noen  som har  funnet ordet.  og  at  svin  spiser  dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
vinner1 skrev (På 1.12.2023 den 17.57):

Hei  sitter  igjen med 30   mat  egnet  for  svin . Har  2 lik5 i 11, 4 lik3 i 28,  6 lik 1 i 9.  Er  disse  bokstavene  rette? 

Hei! Jeg er helt ny på forumet her. Jeg driver med samme NM-trimmen. Nå lurer jeg virkelig på hva det betyr dette du har skrevet her. Jeg skjønner jo at det er bokstaver du har, men jeg forstår ingen verdens ting av det. 2 lik5 i 11, osv.

Endret av Bjørn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oversatt blir dette "har andre bokstav i lik femte bokstav i 11 vannrett/loddrett, fjerde bokstav lik tredje bokstav i 28 vannrett/loddrett osv." Løsningsordet finnes enkelt slik: 1) Skriv egnet for svin i søkefeltet på snl.no 2) Les artikkelen som kommer opp som første treff,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...