Gjest karih Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når jeg går på DISKUSJON, mangler lenken til Dagbladet. Er det slik flere steder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karste Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 ja,samme her.Har sendt forespørsel til redaksjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solveig Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ja. Den er borte. Jeg er ikke så våken at jeg ikke merket det før jeg leste dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amanda Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når jeg går på DISKUSJON, mangler lenken til Dagbladet. Er det slik flere steder? funker ikke for meg heller, jeg har også sendt spørsmål. Det rare er at hvis du Googler Kryssord Dagbladet så får du direkte tilgang til diskusjonen, og kan diskutere uten å ha logget på som medlem. Men uten resten av siden. Irriterende for oss som er betalte medlemmer. Dette har jeg også bedt om en forklaring på. Innlegg redigert. (11-24-09 17:38) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.