Nøtteliten Skrevet i går, 19:23 Skrevet i går, 19:23 5 inn fra nederst til venstre 9 opp "Komponist" . Har to KK er i ordet .Stemmer det ? 7 inn fra nederst til høyre , 2 opp "Kongelig uthus" . De 4 første bokstaver har jeg det motsatte av ute .De to siste ,et annet ord for uthus .Ellers ferdig ! Kan noen gi meg en tilbakemelding på dette ?😍
olsvikla Skrevet i går, 19:27 Skrevet i går, 19:27 4 første har jeg gått for et fornavn på tidligere konge. Tror d stemmer med 2 k'er 1
Odbjo Skrevet i går, 19:28 Skrevet i går, 19:28 Har to ki komponisten, på uthuset har jeg et kongenavn på 4 bokst. Tror kanskje du har feil på politiker 1
Nøtteliten Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden olsvikla skrev (1 time siden): 4 første har jeg gått for et fornavn på tidligere konge. Tror d stemmer med 2 k'er Tusen takk 😍💕
Nøtteliten Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Nøtteliten skrev (Akkurat nå): Tusen takk 😍💕 Tusen takk 😃💗 Skal sjekke om jeg finner en annen politiker 🤗
Nøtteliten Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Nøtteliten skrev (14 minutter siden): Tusen takk 😃💗 Skal sjekke om jeg finner en annen politiker 🤗 Fant feilen da jeg hadde skrevet en N i tredje bokstav i ordet "grusrygg" .Skulle være R .Så lite som skal til for at det ble feil 😊😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå