Hjalte Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 4 opp, langt til venstre. Mangler 5. b i "tauete" og 2. b i "før", der de krysser. Har de fire første b i "tauete", men finner ikke noe mening i de siste b. Finner heller ikke noe mening i "før". Kan heller ikke se at det er noe feil i omkringliggende ord, men noe må det kanskje være...
Odbjo Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Før hentyder vel til å være eks. opegående, og en vokal først 1 + 3
Hjalte Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ah - takk. Jeg hadde låst meg i en annen betydning av "før".
G54 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Hmm. Jeg har en løsning der før er i betydning tid. Løsningen er nok litt spesiell, men 2+2 . To siste i betydning «før. 12». Har U som første og M som siste B. Skjønner den andre betydningen dere har, men finner ingen god løsning der heller.
Maremi Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Enig med Odbjo, og man kan vel si at den første vokalen er en av Schives favoritter?
G54 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hvis det stemmer med b2 som R så har vi vel samme løsningsordet. AI er i så fall ikke enig i at de 3 siste b er det motsatte av før. Ikke alltid AI har rett 🤓
evat Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvor har dere en R? I Tauete eller Før? Jeg har ingen R noe sted i de ordene. Har ikke mye lyst til å endre noe nå…🤔
G54 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Da har nok jeg feil løsning på tauete. Hva har dere som 5b i tauete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå