martinen Skrevet 22. september Skrevet 22. september Her har jeg alle kryssende ord og ser ingen feil. Men det er tre blindbokstaver, og det jeg ser gir ingen mening. Noen hjelp å få?
martinen Skrevet 22. september Forfatter Skrevet 22. september Opps. Etter å ha slitt ned denne i et halvt døgn, to minutter etter at jeg sender det inn ser jeg feilen mim og svaret!
Hjalte Skrevet 22. september Skrevet 22. september martinen skrev (1 time siden): Opps. Etter å ha slitt ned denne i et halvt døgn, to minutter etter at jeg sender det inn ser jeg feilen mim og svaret! Tror du at du er den eneste som har opplevd akkurat dét... 😄
Rederen Skrevet 22. september Skrevet 22. september Ja, skulle gjerne hatt de blindbokstavene👍. Og siste bb i kan nordmann bli i Danmark.
Skaptrønderen Skrevet 22. september Skrevet 22. september (endret) Rederen skrev (29 minutter siden): Ja, skulle gjerne hatt de blindbokstavene👍. Og siste bb i kan nordmann bli i Danmark. Siste bb i Danmark har jeg I (i) Endret 22. september av Skaptrønderen
Maremi Skrevet 22. september Skrevet 22. september Ja, det blir et bra Schive-ord, men jeg ser ikke logikken mellom det og stikkordet! Og siste bb i ‘nordmannen’ er I
gamla fra gokk Skrevet 23. september Skrevet 23. september Man klager på resultatet hvis prøven ble påvirket av kaos under eksamen. Veldig mange nordmenn har problemer med å forstå dansk tallsystem og synes danskene kunne telle som oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå