Marlin Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Synes polvare bør slutte på n, men samtidig synes jeg at det skal være en m i synkronisering
Marlin Skrevet 21 timer siden Forfatter Skrevet 21 timer siden Men får heller ikke noen mening ut av verdisak
Bett Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden N og M tror jeg er riktig, og tenk opera på verdisak. jeg sliter med skjøge 10 inn fra høyreog 7 ned Noen hint
Marlin Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Må bestemme meg for enten m eller n. Slutter polvare på n synes jeg synkronisering får en helt annen betydning
Marlin Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Skjøge; 7+3 folkeslag i Bibelen + annet ord for skjøge
gamla fra gokk Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Synkronisering: Her er det spørsmål om mm eller mn i ordet. Det virker som om disse ordene brukes synonymt, men er det riktig? Jeg ser at Naob ikke skiller, og skal man komme i mål med oppgaven, må man akseptere mn. Er det noen filologer her som kan forklare dette? Kanskje jeg bare er gammeldags og pirkete?
Bett Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Da hadde jeg rett på skjøge, men syntes det var underlig. Tusen takk alle sammen
Marlin Skrevet 19 timer siden Forfatter Skrevet 19 timer siden Ja og her er det vel snakk om avstemming i teknisk forstand når man snakker om synkronisering
Hjalte Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden (endret) Marlin skrev (3 timer siden): . Endret 17 timer siden av Hjalte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå