Pabj Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli 6 inn fra ve, 6 opp. Hvilken vri på ord er der Schive har her ?
G54 Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Har samme tanke, men har N som nest siste bokstav og får da ikke til å passe med noe sykdom. Mulig kryssende ord er feil.
G54 Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Første del er grei. Det er slutten som er problemet. Mulig min nest siste bokstav N er feil? Mangler siste bokstav der ingen gir mening.
Bergenseren Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli (endret) Nest siste bokstav er Y. Endret 26. juli av Bergenseren
Odbjo Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Har YSom nestsiste, spinat også et annet ord for eksempel dyremat
G54 Skrevet 26. juli Skrevet 26. juli Takker for det. Hadde jo veldig mistanke om at det ble svaret, men da må jeg finne på en annen avslutning på Fulle av vrøvl.
svelo Skrevet 27. juli Skrevet 27. juli G54 skrev (23 timer siden): Første del er grei. Det er slutten som er problemet. Mulig min nest siste bokstav N er feil? Mangler siste bokstav der ingen gir mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå