Marlin Skrevet søndag kl 13:16 Skrevet søndag kl 13:16 Skremte: 4+6? Tror jeg har de 6 siste men får ingen mening med 4 første
Marlin Skrevet søndag kl 13:19 Forfatter Skrevet søndag kl 13:19 Er usikker på om jeg har noe feil på FUSK, kryssende ord 4 siste (motsatt av salg?)
Odbjo Skrevet søndag kl 13:54 Skrevet søndag kl 13:54 Hyttet/truet/engste begynner med første vokal 1
gamla fra gokk Skrevet søndag kl 14:34 Skrevet søndag kl 14:34 Enig med Bett. Noe som får en til å tenke seg om før man handler.
Boromir Skrevet søndag kl 14:34 Skrevet søndag kl 14:34 Hmmm. Jeg har 2+8 som svar på skremte, men er usikker. De to første er antonymet til på. Men lurer også på «form for fusk». Det jeg heller mot nå er en tvilsom handel, som vil gi betydelig fordel på en eksamen. Får imidlertid et ganske søkt ord som svar på «drive hagearbeid». 1
Marlin Skrevet søndag kl 14:39 Forfatter Skrevet søndag kl 14:39 Også enig Bett. Da få slå på ny dobbeltbetydning som jo Schive er kjent for
Odbjo Skrevet søndag kl 14:43 Skrevet søndag kl 14:43 Boromir skrev (8 minutter siden): Hmmm. Jeg har 2+8 som svar på skremte, men er usikker. De to første er antonymet til på. Men lurer også på «form for fusk». Det jeg heller mot nå er en tvilsom handel, som vil gi betydelig fordel på en eksamen. Får imidlertid et ganske søkt ord som svar på «drive hagearbeid». Hagearbeideren snur vel landet før gjødsling, opparbeide plen 1
Odbjo Skrevet søndag kl 14:44 Skrevet søndag kl 14:44 Boromir skrev (9 minutter siden): Hmmm. Jeg har 2+8 som svar på skremte, men er usikker. De to første er antonymet til på. Men lurer også på «form for fusk». Det jeg heller mot nå er en tvilsom handel, som vil gi betydelig fordel på en eksamen. Får imidlertid et ganske søkt ord som svar på «drive hagearbeid». Kan vel leses slik også, men naob har det i et ord
sigjuul Skrevet søndag kl 14:44 Skrevet søndag kl 14:44 Jeg har et ord som står i Kryssordboka her inne, og som begynner med A 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå