gamla fra gokk Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni 4. kolonne, øverste linje. Jeg finner ikke ut av bokstav 8. Jeg synes det bør være S, men det kryssende ordet for skall må vel slutte på R? Eller er jeg helt på villspor når jeg tror fisken starter med H? Skal det kanskje være S? Ellers er oppgaven i boks, tror jeg. 1
movitz Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Jeg har det samme. Har funnet et synonym som tilsier S b. nr. 8 1
gamla fra gokk Skrevet 28. juni Forfatter Skrevet 28. juni Takk, da satser vi på det, selv om Naob ikke vil vedkjenne seg det. Det er kanskje dialekt?
kau Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Skallet finnes greit i kryssord.org Hadde det vært mer Schive'sk med en s ?
Nøtteliten Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni gamla fra gokk skrev (4 timer siden): 4. kolonne, øverste linje. Jeg finner ikke ut av bokstav 8. Jeg synes det bør være S, men det kryssende ordet for skall må vel slutte på R? Eller er jeg helt på villspor når jeg tror fisken starter med H? Skal det kanskje være S? Ellers er oppgaven i boks, tror jeg. Har S som 8 bokstav 🤗 1
astrix Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni (endret) 🤔 Endret 29. juni av astrix Tror h og s er rett,, tenkte sykdommen, men skal jo slutte på fisk
astrix Skrevet 29. juni Skrevet 29. juni Finner fortsatt ikke skall som ender på s, så tenkte også på selvetersild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå