Sogning Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Hadde håpa fleire hadde spurt om hjelp så eg kom meg skikkeleg i gang, men altså: treng tips om 2.loddrett, da opnar det nok opp.
G54 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Jeg satset på å fokusere på lysforholdene i timene før kvelden. Er ikke sikker på det enda da jeg ikke har løst alle kryssende ord.
gamla fra gokk Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Det har ikke så mye med lysforhold å gjøre, G54. Det er snakk om en liten arbeidsinnsats før man kan «ta kvelden». 1
Sogning Skrevet 21. juni Forfatter Skrevet 21. juni Da får eg litt å jobbe med vidare... ingen løysing enno.
G54 Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni Ok, da får jeg også tenke litt mer. Hadde også 12+3 løsning og passa godt med den gule kula der oppe si innsats før kvelden ☀️
martinen Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni 6 hours ago, Sogning said: Hadde håpa fleire hadde spurt om hjelp så eg kom meg skikkeleg i gang, men altså: treng tips om 2.loddrett, da opnar det nok opp. Klassisk Schieve-ordspill. Et ord du nokså sikkert har bruket selv, eller i alle fall hørt brukt. Personlig forbinder jeg det mer med trening eller studier enn med arbeid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå