Sogning Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Hadde håpa fleire hadde spurt om hjelp så eg kom meg skikkeleg i gang, men altså: treng tips om 2.loddrett, da opnar det nok opp.
G54 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg satset på å fokusere på lysforholdene i timene før kvelden. Er ikke sikker på det enda da jeg ikke har løst alle kryssende ord.
gamla fra gokk Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Det har ikke så mye med lysforhold å gjøre, G54. Det er snakk om en liten arbeidsinnsats før man kan «ta kvelden». 1
Sogning Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Da får eg litt å jobbe med vidare... ingen løysing enno.
G54 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ok, da får jeg også tenke litt mer. Hadde også 12+3 løsning og passa godt med den gule kula der oppe si innsats før kvelden ☀️
martinen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 6 hours ago, Sogning said: Hadde håpa fleire hadde spurt om hjelp så eg kom meg skikkeleg i gang, men altså: treng tips om 2.loddrett, da opnar det nok opp. Klassisk Schieve-ordspill. Et ord du nokså sikkert har bruket selv, eller i alle fall hørt brukt. Personlig forbinder jeg det mer med trening eller studier enn med arbeid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå