Lødingpia Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni 1. langord loddrett. Bb kanskje, og siste del av brisen. Kanskje jeg blir ferdig da. Takk😊
istueda Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Bb: sagas. Beruset, 7 bokstaver. Tips: Du finner masse gamle Tankespinnere på nettet hvis du logger inn og leter bakover.
Lødingpia Skrevet 15. juni Forfatter Skrevet 15. juni Tenkte at slutten av brisen kunne være svimmel? Da stÃ¥r jeg enda mer fast. Har du ikke bb pÃ¥ ……..ytring? Â
Lødingpia Skrevet 16. juni Forfatter Skrevet 16. juni .? Skjønner ikke hva du mener. SVADA_ANER…..T….kanskje jeg kan finne ut av resten da. Kommer ikke lenger uten de B.
Schive Skrevet 16. juni Skrevet 16. juni Du finner oppgaven her til og med onsdag f.k. kl. 23.59: https://ukens.schivekryssord.no/ Her får du momentant beskjed om du har korrekt løsningsord.
Lødingpia Skrevet 16. juni Forfatter Skrevet 16. juni Fant den,og alt jeg har fra før er riktig. Kommer ikke lenger likevel. Kanskje dumt å ikke skjønne hva intetsigende ytring er. Mangler faktisk mange bokst videre ned og bort 4 inn. Men takk for svar Schive😊
Schive Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Istueda har jo gitt deg alle blindbokstavene i starten av sitt innlegg.
Lødingpia Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni Sorry istueda🥲. Jeg misforsto deg. Trodde du svarte på noe annet siden D står saga på målet. 1000 takk😊. Og takk også til deg Schive 😊
Lødingpia Skrevet 18. juni Forfatter Skrevet 18. juni (endret) Forresten Schive. Det var veldig moro å prøve det du lærte meg. Og dine oppgaver er morsomme.😊. Fant ut av det til slutt. God helg🌹 Endret 18. juni av Lødingpia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå