Bett Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg ser meg ferdig med kryssordet, men stusser likevel over svarordet jeg har på slankemetode. Noen som gir et hint. Jeg har 4+4
gamla fra gokk Skrevet 20. april Skrevet 20. april Her har jeg en løsning med 3 + 5 bokstaver. Ikke noe mer lørdagsgodteri eller annet å hygge seg med.
Bett Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Tror jeg har det samme som Odbjo, men ser at 3+5 også kan være tilfelle🤔
Wvic Skrevet 21. april Skrevet 21. april Har 4 + 4 .. men enig at 3 + 5 funker om man bytter ut 4. bokstav
Nøtteliten Skrevet 21. april Skrevet 21. april Her må det vel kunne brukes 2 alternativer 4+4 og 3+4 ? Kan Schive bekrefte dette ??
Nøtteliten Skrevet 21. april Skrevet 21. april Nøtteliten skrev (41 minutter siden): Tror 4+4 må bli rett siden 3+4 . Altså de tre første bokstavene kan man gjøre selv med og uten slanke-metode 🤔
Nøtteliten Skrevet 21. april Skrevet 21. april Schive skrev (1 time siden): Her vil begge alternativene godkjennes. Tusen hjertelig takk Schive for at du ga et svar på spørsmålet 🤗💕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå