Nøtteliten Skrevet 20. april Skrevet 20. april 12 opp fra nederst til høyre , 3 inn "Dårlig selskap " .Har de 4 siste bokstaver med et kjønn å gjøre ?.😀 .( .og er 2 bokstav i ordet "Hevet innpå" en i , 6 opp fra nederst til høyre ? )
Nøtteliten Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Egde skrev (50 minutter siden): Har samme som deg på begge. Tusen takk Egde 😀
Nøtteliten Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april Odbjo skrev (7 timer siden): Har gått for sau/fjog 4 bokst Hm, nå er jeg usikker på hva som er rett svar 🫢 Hva blir da 3 bokstav på ordet "Tildelte rangeringsmål " ? 6 inn fra høyre ,1 opp 🤔😁
gamla fra gokk Skrevet 20. april Skrevet 20. april Jeg har en ung person av hankjønn som siste ledd i det dårlige selskapet. Den som gjenfyller fyller igjen på med materiale, f.eks. mellom fliser. Å tildele rangeringsmål kan kalles noe med T som 3. bokstav. Jeg skjønte ikke noe av det med sauen😳 1
Bett Skrevet 20. april Skrevet 20. april Dette er også hva jeg satser på er riktig. Fikk ikke noe ut av sauen☺️Tusen takk
sigjuul Skrevet 20. april Skrevet 20. april Det finnes et ord for fylle, som gjelder pølser, som jeg satser på. Da blir det et dårlig følge.
Nøtteliten Skrevet 20. april Forfatter Skrevet 20. april gamla fra gokk skrev (1 time siden): Jeg har en ung person av hankjønn som siste ledd i det dårlige selskapet. Den som gjenfyller fyller igjen på med materiale, f.eks. mellom fliser. Å tildele rangeringsmål kan kalles noe med T som 3. bokstav. Jeg skjønte ikke noe av det med sauen😳 Har det samme som deg "gamla fra gokk" 😍💕 Tenker at det med sauen kunne være et annet ord for dust ,men da passer det ikke inn med det andre 🤗
Vips Skrevet 20. april Skrevet 20. april Enig med sigjuul og odbjo. Har O som fjerde bokstav i gjenfylle. Synes ikke ung person av hankjønn passer som dårlig selskap 😊
Egde Skrevet 21. april Skrevet 21. april Vel, om man sjekker ut ordet dersom man bytter kjønn på slutten, vil det vel fremstå som dårlig selskap kanskje? Annerledes med hannkjønn?
Wvic Skrevet 21. april Skrevet 21. april Jeg har ikke noe relatert til kjønn. Todelt ord, de siste 4 bokstavene henspiller på det dårlige .. en idiot eller fjott
Nøtteliten Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Vips skrev (22 timer siden): Enig med sigjuul og odbjo. Har O som fjerde bokstav i gjenfylle. Synes ikke ung person av hankjønn passer som dårlig selskap 😊 Hvordan fikk dere en O på fjerde bokstav i gjenfylle ? Jeg har en U .Gjenfylle kan vel ikke få en O i fjerde bokstav 😁🫢🤔
Nøtteliten Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april Nøtteliten skrev (1 time siden): Hvordan fikk dere en O på fjerde bokstav i gjenfylle ? Jeg har en U .Gjenfylle kan vel ikke få en O i fjerde bokstav 😁🫢🤔 Vet at det er noe som heter FOGE ,men også FUGE 🤔😃
Hans Skrevet 22. april Skrevet 22. april Jeg går for foge, og d som andre blindbokstav i "dårlig selskap" 1
Nøtteliten Skrevet 22. april Forfatter Skrevet 22. april Hans skrev (3 timer siden): Jeg går for foge, og d som andre blindbokstav i "dårlig selskap" Tusen takk Hans 🤗 Er enda usikker på om det blir en U på 4 bokstav i gjenfylle ,og G på 8 bokstav i dårlig selskap 🤔😅 Langordet kan vel også ha noe å gjøre med ordet eskorte og h*n som tar seg betalt for sex- tjenester 😮 Kanskje begge kan være rett svar ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå