Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 opp fra nederst til høyre , 3 inn "Dårlig selskap " .Har de 4 siste bokstaver med et kjønn å gjøre ?.😀 .( .og er 2 bokstav i ordet "Hevet innpå" en i , 6 opp fra nederst til høyre ? )

Skrevet
Odbjo skrev (7 timer siden):

Har gått for sau/fjog 4 bokst

Hm, nå er jeg usikker på hva som er rett svar 🫢 Hva blir da 3 bokstav på ordet "Tildelte rangeringsmål " ? 6 inn fra høyre ,1 opp 🤔😁

Skrevet

Jeg har en ung person av hankjønn som siste ledd i det dårlige selskapet. Den som gjenfyller fyller igjen på med materiale, f.eks. mellom fliser. Å tildele rangeringsmål kan kalles  noe med T som 3. bokstav.

Jeg skjønte ikke noe av det med sauen😳

• Like 1
Skrevet
gamla fra gokk skrev (1 time siden):

Jeg har en ung person av hankjønn som siste ledd i det dårlige selskapet. Den som gjenfyller fyller igjen på med materiale, f.eks. mellom fliser. Å tildele rangeringsmål kan kalles  noe med T som 3. bokstav.

Jeg skjønte ikke noe av det med sauen😳

Har det samme som deg "gamla fra gokk"  😍💕  Tenker at det med sauen kunne være et annet ord for dust  ,men da passer det ikke inn med det andre 🤗

Skrevet

Enig med sigjuul og odbjo. Har O som fjerde bokstav i gjenfylle. Synes ikke ung person av hankjønn passer som dårlig selskap 😊

Skrevet

Vel, om man sjekker ut ordet dersom man bytter kjønn på slutten, vil det vel fremstå som dårlig selskap kanskje? Annerledes med hannkjønn?

Skrevet

Jeg har ikke noe relatert til kjønn. Todelt ord, de siste 4 bokstavene henspiller på det dårlige .. en idiot eller fjott

Skrevet
Vips skrev (22 timer siden):

Enig med sigjuul og odbjo. Har O som fjerde bokstav i gjenfylle. Synes ikke ung person av hankjønn passer som dårlig selskap 😊

Hvordan fikk dere en O på fjerde bokstav  i gjenfylle ? Jeg har en U .Gjenfylle kan vel ikke få en O i fjerde bokstav 😁🫢🤔

Skrevet
Nøtteliten skrev (1 time siden):

Hvordan fikk dere en O på fjerde bokstav  i gjenfylle ? Jeg har en U .Gjenfylle kan vel ikke få en O i fjerde bokstav 😁🫢🤔

Vet at det er  noe som heter FOGE ,men også FUGE 🤔😃

Skrevet
Hans skrev (3 timer siden):

Jeg går for foge, og d som andre blindbokstav i "dårlig selskap" 

Tusen takk Hans 🤗 Er enda usikker på om det blir en U på 4 bokstav i gjenfylle ,og G på 8 bokstav i dårlig selskap 🤔😅 Langordet kan vel også ha noe å gjøre med ordet eskorte og h*n  som tar seg betalt for sex- tjenester 😮 Kanskje begge kan være rett svar ?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...