Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom kryssord i dag, men jeg sliter med «f. eks. PEL» (3 opp fra bunn, 4 inn fra venstre). Kan en vennlig sjel oppgi bb?

Fortsetter under...

Skrevet

Lurer på det samme. Kan 1. bokstav være T?  Det blir da bare første del av ord som jeg kjenner til, ( t....påle/pæl) og som kanskje har med indianere å gjøre?

Skrevet (endret)

Philip og buste: Jeg satset på en T, og fulgte opp med en "rekvisitt" i indianerleiren...

Endret av jakest
Skrevet

Takk jakest. Da mangler jeg bare 1. b. på Sammenkomst, øverst 9 inn fra venstre. Har vel en feil litt lenger ned siden jeg ikke finner ut av det. Takknemlig for tips.

Annonse

Skrevet

Beklager feil på ØY. Siste bokstav er ikke korrekt. Øya har T som siste bokstav, men det er en annen konsonant som passer med sammenkomsten. Til info innholder cebuanske Wikipedia alt av stedsnavn her på kloden. Buknottbekken, som er en fjellbekk i Flatanger, og som ikke en gang har navn på norgeskart.no, her selvsagt sin egen artikkel i https://ceb.wikipedia.org/wiki/Buknottbekken

Skrevet

Takk for oppklaring! Da sender jeg det ferdige produkt inn med k som siste bokstav i øy, og regner med at det blir godtatt. Forøvrig: t må være riktig bb i f. eks. pel…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...