Gast Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Nederste ord til høyre. Tror jeg har bokstavene, men forstår ikke løsningen. Noen som kan gi meg et hint.
gamla fra gokk Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Denne sliter jeg også med. Er det noe som har brune øyne, eller er det noe brune øyne har? Det eneste jeg kom på, er en andefugl, men det er ikke en forklaring jeg føler meg trygg på.
Gast Skrevet 9. juni 2024 Forfatter Skrevet 9. juni 2024 Takk alle, da føler jeg meg trygg på det jeg har.
astrix Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Lov å spørre om midtbokstaven lell? Ytre mishag blir rar....
jakest Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 (endret) Hm....jeg har satset på et stort dyr, som jaktes på? Albino varianten mangler det brune fargestoffet, og har blekblå øyne.... Endret 9. juni 2024 av jakest
Tertitt Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Jakest/G54: Trodde det samme, men passer jo ikke med siste bokstav på landet med grense til fem land
gamla fra gokk Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Jeg kan ikke se at det er så mange alternativer til første og siste bokstav. Løsningen på "ytre mishag" danner den midterste. Dette ordet blir vel uansett litt merkelig, men det er vel nokså rimelig at det slutter på E. Jeg synes jo også at "brune øyne" ikke passer helt med den aktuelle fuglen, den har vel snarere sorte? Kanskje vi skal snu litt på det? Kan løsningen være noe som 'brune øyne" inneholder, f. eks. bokstaven E? Det kunne jo ligne Schive.....🤪
choro Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Nei, den fuglen har brue øyne, se Wikipedia om arten, mot slutten av avsnittet "Beskrivelse". 1
jakest Skrevet 9. juni 2024 Skrevet 9. juni 2024 Ja, det store dyret er erstattet med en mellomstor fugl. Takk, takk!
terje.lia Skrevet 12. juni 2024 Skrevet 12. juni 2024 Sliter her må jeg innrømme dopsalget gir første bokstav. trodde det var et engelsk verb. noen som kan bekrefte det?
jakest Skrevet 15. juni 2024 Skrevet 15. juni 2024 terje.lia: Ja, det engelske verbet er riktig...og den brunøyde er en fugl....hannen heter ".kall"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå