Tertitt Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Kan noen gi meg hint på «Tregt følge»? Må ha noe feil både i start og slutt på ordet (8 inn fra høyre helt øverst) Lurer også på denne øyboerne helt nede til venstre. Finner ikke ut av skjæringspunkt med Arbeid.
jakest Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Tertitt: "Tregt følge" ...sjekk et annet ord for "følge" og fortsett med et (særdeles) langsomtgående "skall"dyr.....
Tertitt Skrevet 17. oktober 2023 Forfatter Skrevet 17. oktober 2023 (endret) Aha! Nå ser jeg den. Takk jakest! Får noe merkelig fintøy pga tallet, men er kanskje noe schivesk jeg ikke ser dybden av Endret 17. oktober 2023 av Tertitt
sisburan Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Tror ikke fintøy er så merkelig. Når det gjelder tallet tenk på to bokstaver som ofte brukes i tilknytting til tall.
Pabj Skrevet 17. oktober 2023 Skrevet 17. oktober 2023 Tenk på at tall kan være noe annet enn bare et tall 😉
Tertitt Skrevet 18. oktober 2023 Forfatter Skrevet 18. oktober 2023 Takk. Så omsider alternativet til ett bestemt tall og det var ett sted i rekken…. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå