Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, det ble noe å tygge på i denne utgaven. Først blir jeg gærn av det hotellet i Nice. Som bokstav nr 2 har jeg samme som 4. bokstav i 45, og som 4.bokstav har jeg samme som 1. i 45. Er det riktig eller må jeg endre noe? Står ordet helt alene, eller har det hotel, la, maison etc foran?

Så er det hjørnet nede til venstre. Hvordan får man hull på det? Det er jo så mange alternativer å velge i. Når det gjelder 37, så lurer jeg på om det er en still going-strong artist, eller betyr still going noe annet? 

Er det noen som kan bidra til å komme i mål med dette, så er jeg evig takknemlig 🙂

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/32591-nm-trimmen-nr-1-hotell-i-nice-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

21. Prøvde meg med ulike varianter i søkemotoren til det kom fram et forslag som passet med "dine" bokstaver. Mitt hotell ligger nær krysset mellom Avenue Georges Clémenceau og Avenue Jean Médecin. 3 stjerner og neppe særlig kjent, men gjestene var svært fornøyd med personalet og ikke så fornøyd med de små rommene.

Nedre venstre er det en rekke løsninger. Fant en artist som har holdt på lenge og fylte ut resten av hjørnet med mengdebegreper.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...