GĂ„ til innhold

Positivt!


lilliken

Anbefalte innlegg

Hei gode kryssordentusiaster!

Denne gangen trenger jeg ikke kryssordhjelp, men vil formidle noe positivt:

De blodferske oppgavene Eksperten og Hovedkryssord (i BT, Adressa, og andre aviser) er oppfriskende og gode😀

Temaet denne uken passer som hĂ„nd i hanske ( for ikke Ă„ si som munn i maske đŸ˜·) for en som testet positivt pĂ„ tirsdag. Etter 4-5 dager med "bomull" i hodet, snott og feber er det en skikkelig vitamininnsprĂžytning Ă„ bruke sĂžndagen til Ă„ lĂžse disse kreative kryssordoppgavene. En stor takk til kryssordforfatter! God bedring til alle dere som er syke!

Mvh

Lilliken

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

lilliken skrev (2 timer siden):

Hei gode kryssordentusiaster!

Denne gangen trenger jeg ikke kryssordhjelp, men vil formidle noe positivt:

De blodferske oppgavene Eksperten og Hovedkryssord (i BT, Adressa, og andre aviser) er oppfriskende og gode😀

Temaet denne uken passer som hĂ„nd i hanske ( for ikke Ă„ si som munn i maske đŸ˜·) for en som testet positivt pĂ„ tirsdag. Etter 4-5 dager med "bomull" i hodet, snott og feber er det en skikkelig vitamininnsprĂžytning Ă„ bruke sĂžndagen til Ă„ lĂžse disse kreative kryssordoppgavene. En stor takk til kryssordforfatter! God bedring til alle dere som er syke!

Mvh

Lilliken

Til Lilliken.

Jeg er sÄ enig med deg. Takk for hjelp forresten, og god bedring. :) Jeg er ferdig med kryssordet, men har et spm til 12 V.  Der har jeg 2 forslag til lÞsning.  (Hvis ikke 8 L er feil da) Vil begge bli godtatt? En sjelden gang kommer man i en slik situasjon. Hva gjÞr dere andre?

Hilsen Lone. (ForelĂžpig covid-fri)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei Lone!

Takk for god bedring-hilsen🙂 LĂžsningen min ligger  nĂ„ i limt og frankert konvolutt, men jeg regner med 12V er forfatter? Der ser jeg en dobbeltlĂžsning. Denne gangen skrev jeg jeg to ulike bokstaver under hverandre i to ruter, siden begge alternativene ser helt greie ut. Andre ganger velger jeg et alternativ som jeg anser som mest sannsynlig, ut i fra kilde, frekvens, forfatterprofil, m.m. NĂ„ regner jeg med at "sensor" godkjenner disse 2 alternativene, siden de fins i en solid kilde. Lykke til!

Vh

Lilliken

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...