Gå til innhold

Premiekryssord nr 3


Bjaggen

Anbefalte innlegg

 Jeg valgte å bruke overskriften Premiekryssord nr. 3, selv om Aftenposten mener det er nr. 21. Løsningsordet er nok en gang totalt meningsløst, men Aftenposten skal ha ros for at de har hatt ett løsningsord av tre mulige i 2022 som har gitt mening. HURRA.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som for noen uker siden antar jeg av felt A skulle vært plassert ett felt høyere opp. Da gir løsningsordet mening. For øvrig synes det å være en feil også i Lørdagskryssord 103, løsningsordet på HUND, øverste rekke nr. 3 fra venstre, må da være feilstavet?

  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjaggen og choro: Det er snart så jeg gir opp Potta...jeg forsøker nå å sende inn et løsningsord til premiekryssord nr 3-2022 som er fullstendig uten mening og som - når jeg prøver å uttale det - gir snurr på tunga...beklager Potta?? Nå, nei....de sitter som vanlig på sin høye hest...leser de kommentarene her? Nå, nei, du....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare løsningsordet som er feil. Drikk på 19 loddrett er blitt UUZO, dette for å få havnebyen til å bli OULU. Havnebyen er riktig, men hva er uuzo? Jeg har drukket mye forskjellig gjennom et langt liv, deriblant ouzo, men uuzo kan jeg ikke huske å ha smakt.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...