Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå prøvd å gjøre meg kjent med dette nye, synes det virker noe tungvint. Jeg søker på f.eks. By. Da får jeg ikke velge antall bokstaver, det begynner med 2-3-4-5- osv, så hvis jeg skal ha en By på 12 bokstaver , så tar det jo en evighet før det kommer opp! Eller så er det jeg som ikke har forstått dette nye, man bli jo noe tregere med åra til å lære noe nytt. Det er sikkert noen av dere som har "knekt koden" og som kan gi noen gode råd.

vh buste

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, men går man inn på Kryssordbok (Gratis), som jeg forstår blir det nye, da kommer det som jeg skrev om innledningsvis.

Skrevet

Enn så lenge kan du fra meny velge kryssordleksikon i stedet for "gratis". Hva som skjer videre virker det som om ikke redaksjonen heller vet så mye om. De er jo tilbakeholdne med opplysninger.

({$editedMessage} 15.05.21 21:17)

Skrevet

Ok, Jeg fikk e-post fra Egmont om endringene, og mitt tilgodehavende inn på konto for ikke lenge siden, så vi får bare vente og se.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 15.5.2021 den 19.14):

Enn så lenge kan du fra meny velge kryssordleksikon i stedet for "gratis". Hva som skjer videre virker det som om ikke redaksjonen heller vet så mye om. De er jo tilbakeholdne med opplysninger.

({$editedMessage} 15.05.21 21:17)

Ok, Jeg fikk e-post fra Egmont om endringene, og mitt tilgodehavende inn på konto for ikke lenge siden, så vi får bare vente og se.

({$editedMessage} 15.05.21 21:34)

Skrevet

buste: Ikke ta sorgene på forskudd. Kryssordleksikonet virker fortsatt akkurat som før, så hvorfor ikke bruke det? Men hvis vi ender opp med kun denne kryssordboken slik den er i dag, er det jo bare tragisk. Meldingene fra redaksjonen er ikke alltid så lett å forstå. Vent og se.

Skrevet
  - skrev (På 15.5.2021 den 19.26):

({$editedMessage} 15.05.21 21:34)

Hei buste.

Du får ikke opp noen rute for å sette inn de bokstavene du har, men skriv by,5 så får du opp byer på 5 bokstaver.

Jeg har ikke klart å legge inn de bokstavene som jeg har, men ellers så virker det som det skal.

Akok

(Meldingen ble redigert 15.05.21 22:29)

({$editedMessage} 17.05.21 12:39)

Skrevet

Takk for innspill alle sammen. Ja, vi får håpe at "gamlemåten" varer en stund til, men siden vi ikke lenger skal betale for tjenesten, så blir det spennende å se hva det ender opp med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...