Gå til innhold

Nytt Kryssordleksikon


buste

Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd å gjøre meg kjent med dette nye, synes det virker noe tungvint. Jeg søker på f.eks. By. Da får jeg ikke velge antall bokstaver, det begynner med 2-3-4-5- osv, så hvis jeg skal ha en By på 12 bokstaver , så tar det jo en evighet før det kommer opp! Eller så er det jeg som ikke har forstått dette nye, man bli jo noe tregere med åra til å lære noe nytt. Det er sikkert noen av dere som har "knekt koden" og som kan gi noen gode råd.

 

vh buste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enn så lenge kan du fra meny velge kryssordleksikon i stedet for "gratis". Hva som skjer videre virker det som om ikke redaksjonen heller vet så mye om. De er jo tilbakeholdne med opplysninger.

 

 

 

({$editedMessage} 15.05.21 21:17)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn så lenge kan du fra meny velge kryssordleksikon i stedet for "gratis". Hva som skjer videre virker det som om ikke redaksjonen heller vet så mye om. De er jo tilbakeholdne med opplysninger.

 

 

 

({$editedMessage} 15.05.21 21:17)

Ok, Jeg fikk e-post fra Egmont om endringene, og mitt tilgodehavende inn på konto for ikke lenge siden, så vi får bare vente og se.

 

({$editedMessage} 15.05.21 21:34)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

buste: Ikke ta sorgene på forskudd. Kryssordleksikonet virker fortsatt akkurat som før, så hvorfor ikke bruke det? Men hvis vi ender opp med kun denne kryssordboken slik den er i dag, er det jo bare tragisk. Meldingene fra redaksjonen er ikke alltid så lett å forstå. Vent og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Jeg fikk e-post fra Egmont om endringene, og mitt tilgodehavende inn på konto for ikke lenge siden, så vi får bare vente og se.

 

({$editedMessage} 15.05.21 21:34)

Hei buste.

 

Du får ikke opp noen rute for å sette inn de bokstavene du har, men skriv by,5 så får du opp byer på 5 bokstaver.

 

Jeg har ikke klart å legge inn de bokstavene som jeg har, men ellers så virker det som det skal.

Akok

 

(Meldingen ble redigert 15.05.21 22:29)

 

({$editedMessage} 17.05.21 12:39)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...