Gå til innhold

Død redaksjon??


lovinda

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært betalende medlem i årevis og fulgt med på forumet så virker det som det kun veldig sporadisk blir fulgt opp av noen redaksjon i det hele tatt! Flere stiller spørsmål og har kommentarer til dette og hint (inkl. meg selv), uten å få noen som helst respons fra redaksjonen. Dette er respektløst overfor alle betalende medlemmer, og vi burde kunne forvente innen rimelig tid å få svar på ting vi har på hjertet!Ser gjennom historikken her at mange også må vente meeeget lenge på premier også. Hva skyldes denne passive holdningen?? Blir jo interessant å se hvor lang tid det tar før jeg får svar på denne spesielle henvendelsen (som jeg tror mange stiller seg bak)...

 

({$editedMessage} 26.05.21 11:24)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det har jeg prøvd, men de er like "døde" der inne også virker det som. Fikk riktignok, etter lang tid kopi av en e-post på et svar som var sendt til en annen, men med omtrent samme spørsmål. Kort forklart så ble det sagt at hele systemet var under en omlegging som vil komme en eller annen gang i mars.

 

({$editedMessage} 08.02.21 21:44)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært betalende medlem i årevis og fulgt med på forumet så virker det som det kun veldig sporadisk blir fulgt opp av noen redaksjon i det hele tatt! Flere stiller spørsmål og har kommentarer til dette og hint (inkl. meg selv), uten å få noen som helst respons fra redaksjonen. Dette er respektløst overfor alle betalende medlemmer, og vi burde kunne forvente innen rimelig tid å få svar på ting vi har på hjertet!Ser gjennom historikken her at mange også må vente meeeget lenge på premier også. Hva skyldes denne passive holdningen?? Blir jo interessant å se hvor lang tid det tar før jeg får svar på denne spesielle henvendelsen (som jeg tror mange stiller seg bak)...

 

({$editedMessage} 26.05.21 11:24)

Ryktene om redaksjonens død er heldigvis overdrevne. Det er i ferd med å bli gjort en større endring av Kryssord.no både mht. innhold og betalingsordning. Innen kort tid vil det komme informasjon om hva dette innebærer for brukerne. Abonnementer som nå utløper, vil fortløpende bli omgjort til gratisabonnementer inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...