Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne gangen var kryssordet temmelig vanskelig. For det første klarer jeg ikke å få hull på øverste venstre hjørne. hvordan skal jeg få det til? For det andre får jeg ikke til 40V Har det onde øye. Klarer ikke få finne det på nettet heller. Har imidlertid følgende bokstaver: J-T---O--. Er det noen som kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Skrevet

Øverst til venstre: Engelsk ord, som som når det går for mye snøre ut av snellen med påfølgende floke. Det onde øyet lurer også jeg på.

Skrevet
  - skrev (På 24.10.2020 den 20.30):

Denne gangen var kryssordet temmelig vanskelig. For det første klarer jeg ikke å få hull på øverste venstre hjørne. hvordan skal jeg få det til? For det andre får jeg ikke til 40V Har det onde øye. Klarer ikke få finne det på nettet heller. Har imidlertid følgende bokstaver: J-T---O--. Er det noen som kan hjelpe meg?

Vibekeh: Dine bokstaver i løsningen til "har det onde øye" er riktige... Prøve å Google "The Story of the evil eye" ...

({$editedMessage} 25.10.20 15:59)

Skrevet
  - skrev (På 24.10.2020 den 20.30):

Skal bli spennende å se fasiten på denne. Kommer ingen vei trass i god hjelp. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...