vibekeh Skrevet 24. oktober 2020 Del Skrevet 24. oktober 2020 Denne gangen var kryssordet temmelig vanskelig. For det første klarer jeg ikke å få hull på øverste venstre hjørne. hvordan skal jeg få det til? For det andre får jeg ikke til 40V Har det onde øye. Klarer ikke få finne det på nettet heller. Har imidlertid følgende bokstaver: J-T---O--. Er det noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choro Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Øverst til venstre: Engelsk ord, som som når det går for mye snøre ut av snellen med påfølgende floke. Det onde øyet lurer også jeg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 Denne gangen var kryssordet temmelig vanskelig. For det første klarer jeg ikke å få hull på øverste venstre hjørne. hvordan skal jeg få det til? For det andre får jeg ikke til 40V Har det onde øye. Klarer ikke få finne det på nettet heller. Har imidlertid følgende bokstaver: J-T---O--. Er det noen som kan hjelpe meg? Vibekeh: Dine bokstaver i løsningen til "har det onde øye" er riktige... Prøve å Google "The Story of the evil eye" ... ({$editedMessage} 25.10.20 15:59) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibekeh Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2020 Tusen takk for hjelpen, Choro og Jakest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 25. oktober 2020 Del Skrevet 25. oktober 2020 ...å, jeg ber! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-benny Skrevet 26. oktober 2020 Del Skrevet 26. oktober 2020 Denne gangen var kryssordet temmelig vanskelig. For det første klarer jeg ikke å få hull på øverste venstre hjørne. hvordan skal jeg få det til? For det andre får jeg ikke til 40V Har det onde øye. Klarer ikke få finne det på nettet heller. Har imidlertid følgende bokstaver: J-T---O--. Er det noen som kan hjelpe meg? Skal bli spennende å se fasiten på denne. Kommer ingen vei trass i god hjelp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 27. oktober 2020 Del Skrevet 27. oktober 2020 ...vel vitende om at jeg bryter mitt eget prinsipp (om ikke å oppgi tilnærmet hele løsningen) - se denne lenken: https://www.neatorama.com/2018/10/19/Jettatore-The-Evil-Eye-of-Casoli-Paracrotti/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.