Bjaggen Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Er det flere enn jeg som sliter med øvre venstre hjørne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
movitz Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Ja .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin1622534186 Skrevet 12. september 2020 Del Skrevet 12. september 2020 Jeg står også helt fast.Legger den bort til over helgen og slapper av med Hansen. God helg! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ces Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Er det flere enn jeg som sliter med øvre venstre hjørne? Det er helt håpløst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frumje Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Er det flere enn jeg som sliter med øvre venstre hjørne? Skjønner at jeg ikke er alene - vrien denne gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin1622534186 Skrevet 13. september 2020 Del Skrevet 13. september 2020 Er det virkelig ingen som har det minste lille hint? Legg forøvrig merke til at de to plussene mellom xordp og løsningsordet er tilbake. Men da får du ikke sendt inn løsning. Det må bare være mellomrom slik som beskrevet forrige uke. For ordens skyld, jeg har ikke klart å løse øvre venstre hjørne, jeg bare testet med et fiktivt løsningsord. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vibekeh Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Jeg klarer ikke øverste venstre hjørne heller. Forferdelig vanskelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Er det flere enn jeg som sliter med øvre venstre hjørne? Her ligger det (virkelig) an til bruk av blyant og viskelær.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jakest Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Er det flere enn jeg som sliter med øvre venstre hjørne? ...og minst tre alternativer per løsning... ({$editedMessage} 14.09.20 20:37) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddrunthorsen Skrevet 14. september 2020 Del Skrevet 14. september 2020 Er det flere enn jeg som sliter med øvre venstre hjørne? Helt håpløst å finne en løsning.... Hjelp!!!!!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.