tiny Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Er det virkelig tilfelle at dette forumet skal koste over dobbelt så mye som tidligere? Altså kr 470,-? Isåfall må jeg si at jeg vil se meg om etter andre fora. Hilsen Tiny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Prisen på kryssord.no med alle herligheter - over 1000 oppgaver av forskjellig slag, premier og kryssordleksikon - er kr 39 per måned. Vi synes ikke det er ille. Det er ikke aktuelt å dele opp tilbudet i mindre "pakker": kun oppgaver, kun leksikon, osv. Kryssord.nos nye form har kommet for å bli. Kjetil Johnsen, redaktør (Meldingen ble redigert 18.01.10 14:49) ({$editedMessage} 18.01.10 14:50) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryanne Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg var blant dem som kritiserte da Norsk kryssordleksikon ble slått sammen med kryssord.no, men nå vil jeg si at jeg er fornøyd, og jeg synes ikke at prisen er for høy. Hva annet får man for kr 39,- per måned nå for tiden? Håper flere er enige så vi ikke mister hele tilbudet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karih Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg har sagt det før, og sier det igjen! Jeg er ikke misfornøyd med prisen. Jeg er også glad for at de har vært så lydhøre og raskt gått inn og rettet opp i det som vi sendte meldinger om. Jeg har til og med fått tilbakemelding om at det skal komme et system som viser hvilke innlegg jeg ikke har lest. Ros til de nye drifterne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Takk for hyggelige ord! Det er kjekt å vite at kryssord.no faller i smak hos stadig flere. Vi ser den samme tendensen på besøkstallene våre. Det er stadig flere som hygger seg her inne. Vi skal også i fortsettelsen gjør så godt vi kan for å utvikle nettstedet i takt med brukernes ønsker. Men det er to ønsker vi ikke kan etterkomme: 1. Å gå ned på prisen. 2. Å splitte inneholdet opp i flere tilbud. (Kun abo på leksikonet, osv.) Dette fordi det vil gjøre kryssord.no umulig å drifte økonomisk sett. Uten en sunn økonomi går som kjent ikke hjulene rundt. Hilsen Kjetil, redaktør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.