Gå til innhold

Redusert ordnett

ibarola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med Ordnett skjer det stadig nye "ting" hos meg.

Nå vises det at jeg er innlogget, likevel har jeg mistet tilgangen til Riksmålsordboken, Synonymordboken og fremmedordboken. Har ikke fått melding om ny betaling, så det er vel ikke slik det forholder seg? Jeg er lei hele nettstedet! Finnes det en logisk forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg kun har tilgang til de 10 øverste bøkene.Jeg hadde før både franske,spanske og tyske ordbøker. Har dette skjedd med andre?

({$editedMessage} 16.01.10 14:16)

Har fortsatt fransk, tysk og spansk online som det betales for, så her i gården kan jeg ikke klandre Ordnett for noe i dette tilfellet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Egon!

Jeg fikk varsling via E-post om at mitt abonnement ville utløpe den.....Dette var i desember.

I meldingen fulgte også en lenke til kjøp av hhv. Ordnett basis og NRO.

Det var rart. Jeg mistet tilgangen i november uten forvarsel. Måtte abbonere på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt fransk, tysk og spansk online som det betales for, så her i gården kan jeg ikke klandre Ordnett for noe i dette tilfellet her.

Tusen takk for svar, alle sammen. Det bekrefter mitt inntrykk av at de er en smule eller lite våkne og oppdaterte. Får se hva jeg velger, de er jo ganske dyre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...