Bjaggen Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er flere enn meg som har problemer med å lese enkelte innlegg? En "hvit stripe" deler bokstavene i to på en del av innleggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solveig_ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nei, jeg har ikke noe problem med noen hvit strek. (Mener jeg leser de aller fleste/"alle" innleggene her inne). Fra Solveig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita_m Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Er flere enn meg som har problemer med å lese enkelte innlegg? En "hvit stripe" deler bokstavene i to på en del av innleggene. Jeg har også dette problemet på noen innlegg. Har funnet ut at jeg kan lese linjen ved å trykke ned venstre museknapp og "dra musa over linja" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari S Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Samme her,takk for tipset Anita. Kari S. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cs Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Sannsynligvis har dere som har problemer en foreldet nettleser. En nettleser er gratis og kan lastes ned fra nettet. Mozilla Firefox kan f.eks. trygt anbefales. Den lastes ned fra http://www.mozilla-europe.org/no/firefox/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.