karih Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg liker ikke helt at det er nesten enstemmighet om at dette oppkjøpet var en "katastrofe". La oss heller komme med innspill om hva vi ønsker. Jeg savner det røde "Ny" bak de innleggene jeg ikke har åpnet og lest. Det ville spart meg for mye scrolling.Dessuten skulle jeg ønske at jeg ikke ble kastet ut så fort! Jeg liker å prøve meg frem uten hjelp fra nettet, men det tar jo litt tid å finne ut at jeg står fast. Kom med flere forslag, det ser jo ut som om her sitter en lydhør redaksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-benny Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hei! I og med at alle referer til den gamle "modellen" som den ønskverdige, bør det ikke være særlig vanskelig for redaksjonen å finne ut at de aller fleste av oss vil ha det nye forumet så likt som overhode mulig det gamle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asla Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Er helt enig med alle som har hatt inlegg her. Det gamle var bedre, men en venner seg til alt. Synes det værste er at bildet er så urolig, ruller hver gang en spør etter noe. Må kunne gjøre det slik det var + i ordnett at bildet står fast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryssord.no Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det kommer ny funksjonalitet på plass nå før jul: Et forum der det er lettere å holde oversikten, og en søkeside som ligner mer på den man hadde før. Hilsen Kjetil Johnsen, redaktør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddmonge Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har vært på hytta uten internett, fikk sjokk da jeg åpnet Kryssordleksikon! Bra at redaksjonen tydeligvis retter til, men hvordan i all verden går det an å ha så lite "gangsyn" når sidene ble slått sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.