Gå til innhold

Allersnøtten 01

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trommevirvler, takk: Her er årets flaueste fra ALLERSNØTTEN:

Stikkordet "MØBEL" skal være "GULVBESTANDDEL". Utrolig hvordan både x-ordforfatteren og korr-leseren kan befinne seg i koma på nøyaktig samme sted i en oppgave...

SORRY - dere får bare le av meg. Trøsten er at dummere enn dette får det ikke blitt, så herfra kan det bare gå én vei.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fant faktisk et møbel som passet! Ordet står riktignok ikke i noen av de oppgitte kildene, men ettersom jeg ikke har siste utgave av Tanum, regnet jeg med at det var å finne der.

Pussig sammentreff. Tiger-X`s sitt innlegg så jeg idag akkurat etter at kryssordet ble postlagt. Så noen premie kan jeg nok ikke vente denne gang, til tross for vellykket leting etter møbelet!!

Gjest Tiger X
Skrevet

Hallo, Inger.

Ikke avskriv håpet om premie riktig enda! Jeg er klar over at det finnes et møbel som passer inn, men som dessverre ikke er oppført i noen av kildebøkene. Siden det i kildene ikke er noe møbel som passer, skulle det virkelig tatt seg ut om du ble "disket" for allikevel å ha funnet en korrekt løsning!

Jeg rapporterer med jevne mellomrom til "konvoluttspretterne" om alternative løsninger som er kommet for dagen og skal godkjennes, og dette - skal vi si festlige? - møbelet ditt tilhører så desidert denne kategorien.

Skrevet

Takk skal du ha, Tiger-X! Da kan jeg gå løs på neste nøtt med godt mot. Du er en mester til å lage kryssord.

Hilsen Inger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...