Gjest Elin Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Har ikke løst denne oppgaven på over ett år nå , men vil gjerne prøve meg igjen :) Kan noen hjelpe meg igang her ? ( tror jeg har kommet riktig i gang oppe til høyre , men resten ser verre ut ) Tar imot hint om hvor jeg kan finne ordene med åpne armer her
Gjest peder Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Hei Elin Jeg startet med åndsarbeider. Synes det var en nøkkel i denne oppgaven, som er av de "enkle" Mesterkryss. Lykke til. Mvh peder
Gjest Elin Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Takk for tipset , Peder ! Med unntak av ett ord er venstresiden i boks :) Så får jeg bryne meg videre på høyresiden.
Gjest Elin Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Kan noen si meg hvor jeg finner "plante" nede i venstre hjørne ? ( er det i NKL så har jeg gjort en feil er jeg redd) Og har en av dere et annet synonym for "umoden" ? Så kommer jeg kanskje igang med mitt siste hjørne ;) Står litt fast der...
Gjest Aksel Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Har ikke løst denne oppgaven på over ett år nå , men vil gjerne prøve meg igjen :) Kan noen hjelpe meg igang her ? ( tror jeg har kommet riktig i gang oppe til høyre , men resten ser verre ut ) Tar imot hint om hvor jeg kan finne ordene med åpne armer her Hei Elin! Begge løsninger ligger inne i NKL så vel som spørreord som svarord, samsvarende med stikkordene i oppgaven. Lykke til! Vh Aksel
Gjest Elin Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Ja , *rødmer litt* .. hadde byttet om to bokstaver i vevnad , så nå er det ordnet :) Da får jeg gruble videre på resten . Takk for tipset !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå