Gjest clara Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Hei, finner ikke ut hva løsningen blir på neverbiter, mangler bare en bokstav Har BARKS-RIMPER. Kan noen hjelpe ? mvh clara
Gjest Tanja Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Kan det bli barkstrimler? Jeg fant det i nro,men uten forklaring.
Gjest ELIN Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 men disse handyrene da ??? Mangler første bokstav. Har .agoksene
Gjest Belladonna Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har ikke løst dette kryssordet ennå, så dette er bare et forslag. Svaret kan for eksempel bli elgokse, hvis a-en er feil, yak- eller jakokse hvis g-en er feil. Jeg vet jo ikke hvilken sammenheng ditt spørsmål har med det andre som det blir spurt om.
Gjest TerjeH Skrevet 11. juni 2007 Skrevet 11. juni 2007 Hei, finner ikke ut hva løsningen blir på neverbiter, mangler bare en bokstav Har BARKS-RIMPER. Kan noen hjelpe ? mvh clara Tror du skal beholde G, men finne noe annet enn A. Mvh Terje
Gjest Elin Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ikke løst dette kryssordet ennå, så dette er bare et forslag. Svaret kan for eksempel bli elgokse, hvis a-en er feil, yak- eller jakokse hvis g-en er feil. Jeg vet jo ikke hvilken sammenheng ditt spørsmål har med det andre som det blir spurt om. Uff da, såg feilen nå ja...takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå