Gjest Gunnhild Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Jeg debuterer herved på disse sidene.Syns det er et flott tiltak for utveksking av både synspunkter og hjelp.Har prøvd meg på mesterkryss for første gang og jeg har kommet bra i vei.Nå spør jeg om dette er riktig på FUNNSTED :?t?v?t?o/a?.....?Takk på forhånd.
Gjest Svein Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Ja ja, så gjør vi klar til å endevende/hvitvaske nok en Mesterkryss! Men litt hjelp kan gi deg: 2 1/2 av bokstavene dine er riktige....
Gjest Gunnhild Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Takk for opplysningen selv om du ikke vil ut med hvilke bokstaver som er riktige.
Gjest Tanja Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Jeg debuterer herved på disse sidene.Syns det er et flott tiltak for utveksking av både synspunkter og hjelp.Har prøvd meg på mesterkryss for første gang og jeg har kommet bra i vei.Nå spør jeg om dette er riktig på FUNNSTED :?t?v?t?o/a?.....?Takk på forhånd. Det var da litt av en velkomst.Svein! Stå på Gunnhild! Bokstavene t-t-a er riktige. Hilsen Tanja
Gjest Gunnhild Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Tusen takk ,Tanja.Nå får jeg noe å pusle med.Jeg har bare NKL som hjelpemiddel,så jeg bør vel abonnere på mer.
Gjest Tanja Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Jeg debuterer herved på disse sidene.Syns det er et flott tiltak for utveksking av både synspunkter og hjelp.Har prøvd meg på mesterkryss for første gang og jeg har kommet bra i vei.Nå spør jeg om dette er riktig på FUNNSTED :?t?v?t?o/a?.....?Takk på forhånd. Hei,Gunnhild! Jeg anbefaler Ordnett,ta kontakt med Kunnskapsforlaget. Lykke til. MVH Tanja
Gjest iahaugen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Og enzym finn ein i Medisinsk Ordbok ? Eit spørsmål som ikkje høyrer til denne oppgåva: Manglar eitt ord på Nøtten - nemleg SPØK.
Gjest Tanja Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Jeg debuterer herved på disse sidene.Syns det er et flott tiltak for utveksking av både synspunkter og hjelp.Har prøvd meg på mesterkryss for første gang og jeg har kommet bra i vei.Nå spør jeg om dette er riktig på FUNNSTED :?t?v?t?o/a?.....?Takk på forhånd. Enzym står i medisinsk ordbok. Jeg lurer på om det er feil på nøtta Jeg får hjørnet til å gå opp hvis nøkkelordet skal være spøkefugl eller skøyer Jeg har g-m-n på 28l
Gjest iahaugen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Med dei bokstavane er det ingen feil i Ukens Nøtt !!!!!
Gjest Tanja Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Jeg debuterer herved på disse sidene.Syns det er et flott tiltak for utveksking av både synspunkter og hjelp.Har prøvd meg på mesterkryss for første gang og jeg har kommet bra i vei.Nå spør jeg om dette er riktig på FUNNSTED :?t?v?t?o/a?.....?Takk på forhånd. Takker og takker.iahaugen!
Gjest iahaugen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Med dei bokstavane er det ingen feil i Ukens Nøtt !!!!! Apropos funnstedet: Er det med stor bokstav eller kvar må ein leite for å finne funnstedet ? Eg har muligens ikkje rette teknikken.
Gjest Tanja Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Hei.Jeg debuterer herved på disse sidene.Syns det er et flott tiltak for utveksking av både synspunkter og hjelp.Har prøvd meg på mesterkryss for første gang og jeg har kommet bra i vei.Nå spør jeg om dette er riktig på FUNNSTED :?t?v?t?o/a?.....?Takk på forhånd. Funnstedet er et egennavn,et metallisk grunnstoff ble funnet der. Står inorsk ordbok og nro
Gjest iahaugen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Eg siterar "Stælken" Gundersen: Den er grei !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå