Gjest Britt Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Sitter igjen med et par ord i knuser'n, håper på noen tips. 10 v. tydelig på 2 bokst., har fått L-. 63 l. panne på 8 bokst., har fått - - I - L - G - . Britt
Gjest Skjye Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hei, Britt. Du finner 10 V i NRO, bind VI. 63 L: Din G er feil - les ellers tidligere innlegg om dette lengre ned på siden. Mvh Skjye.
Gjest Britt Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Takk for svar. Har nå blitt abonnent på NRO's elektroniske ordbok siden jeg ikke har den i papirutgave. Jeg har søkt med lys og lykte etter mine manglende ord, men det har vært forgjeves. Gjør jeg feil, eller må jeg ha papirutgaven for å finne løsningen ? Britt
Gjest arne Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Sitter igjen med et par ord i knuser'n, håper på noen tips. 10 v. tydelig på 2 bokst., har fått L-. 63 l. panne på 8 bokst., har fått - - I - L - G - . Britt 68L finner du bare i Tanum, ikke i NRO arne
Gjest Skjye Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Sitter igjen med et par ord i knuser'n, håper på noen tips. 10 v. tydelig på 2 bokst., har fått L-. 63 l. panne på 8 bokst., har fått - - I - L - G - . Britt Hei igjen, Britt. Angående 10 vannrett: Siden du kun har den elektroniske utgaven, burde jeg kanskje nevne at der (unntaksvis) kan forekomme mindre avvik fra papirutgaven: Løsningsordet er i "vår" betydning av ordet korrekt oppført som adjektiv i originalutgavens bind VI, mens det i den elektroniske utgave (i samme betydning) feilaktig figurerer som substantiv. I farten kan det derfor være lett å misforstå oppslaget dersom man ikke leser forklaringsteksten nøye. Mvh Skjye.
Gjest Britt Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei Skjye. Hjertelig takk for den oppklaringen, nå gikk det helt greit og 10 v. er i boks :) Nå får jeg bruke resten av helga til å finne frem panna mi ! Britt
Gjest Britt Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Panna er på plass, fant innlegg fra tidligere og tenkte litt moderne, så spratt den på plass ! Britt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå