Gjest que Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Hei, Ser ut som om kryssordet er forskjøvet til venstre. Kanskje det skal være en loddrett stripe til? Mener til venstre for stikkordet kommune øverst. Mvh que Kanskje mangler stikkord, gjettet meg til det meste, men siden ingen har reagert på innlegget, er det kanskje bare meg som har fått feiltrykk. Mvh que Ps. første gang jeg har forsøkt meg på dette kryssordet, så får jeg feiltrykk!. Innlegg redigert. (05-18-07 11:20)
Gjest Odd Egil Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei que, Har du 18 kolonner mellom de 2 øverste bildene, så er alt i den skjønneste orden :-)
Gjest que Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei Odd Egil, Takk for svaret. Kanskje du tenker på et annet nummer? På nr.20 er det bare ett bilde og det er til høyre. Vinn en TV! bilde av et Grundig TV. Helt nede til høyre er det bilde av et tog med en felespiller i front. Mvh que
Gjest Odd Egil Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei igjen, TV-kryssord går over 2 sider, og til venstre har du bilde av 3 musikanter :-) Mellom sidene har du et oransje felt, og det ser derfor ut som det er 2 forskjellige kryssord.
Gjest que Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei Odd Egil, Da har du sikkert rett, Dette kommer av at jeg ikke har løst dette kryssordet før, bladde igjennom tillegget og tok ut de oppgavene som jeg hadde tenkt å løse, deriblant TV-kryss. Ikke sett at det var 2 ark. Men mange takk for svarene. Mvh que
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå