Gå til innhold

Mester nr 14

Anbefalte innlegg

Gjest Per Roger.
Skrevet

Hei.

Har noen tips på autonomt område. Har ???U???K?. Er ikke sikre på om de er rette.

Og hvor kan en finne rollefiguren. Det kan være så mangt. har kun e som nest siste.

Per Roger

Fortsetter under...

Gjest Svein
Skrevet

Bokstavene til ordet (som forresten finnes i SNL) stemmer.

"Rollefiguren" finner du kun i SNL eller ved søk på nettet...

Veldig vrient ord, spør du meg!

Skrevet

Hei Svein. Skjønner at du har knekt nøtta i øverste venstre hjørne.Finns ikke løsningen på rolleskikkelse her i NKL men under en annen betegnelse?

I tilfelle jeg prøver på nettet igjen,har du noe tips om hvor/hvordan jeg skal søke?Stemmer det at nest siste bokstav er E ?

Gjest Svein
Skrevet

Beklager, men rollefiguren finnes også i NKL!

Skrevet

Hei igjen Svein.

Sliter veldig med å komme videre.For å bekrefte/avkrefte at min rollefigur er rett vil jeg be om hjelp på denne spesielle måten for ikke å avsløre for mye:

Løsningen her i NKL står oppført med 5 forklaringer . Og stemmer det at forklaringene slutter med henholdsvis V , N , E , N , E......?

Gjest Svein
Skrevet

Ja, alt dette stemmer!

Forresten en original (og grei) måte å kamuflere

løsningen på...

Annonse

Skrevet

Takk for hjelpen så langt,Svein.Da har jeg litt å jobbe videre med i påska.

Skrevet

Kanskje jeg også drister meg til å be om litt hjelp .Det gjelder øverste venstre hjørne.Hvilke av de fire loddrette og tre øverste vannrette kan jeg finne her i NKL ? Takker for eventuelle svar.

Skrevet

Hei,

Er det en eller annen som kan gi meg et par bokstaver i f.eks. artist?

Sjangser på at A er nr. 2

Mvh

que

Skrevet

Jeg antar at bokstaven din er rett,men i følge Svein så skal svaret på artist stå her i NKL,men det er jo ikke sikkert at stikkordet er artist her.Jeg skulle gjerne hatt en av bokstavene i skuespill for å komme ut av labyrinten jeg har rotet meg frem og tilbake i gjennom dager nå.

Skrevet

Innlegg redigert. (04-04-07 11:36

Trenger ikke hjelp allikevel

Innlegg redigert. (04-04-07 11:38)

Gjest terge
Skrevet

Vi er nye her. Kan noen hjelpe oss. Vi står fast i øvre venstre hjørne. Sportsutstyr og artist, vi har a i andre på begge, men kommer ikke videre.

Annonse

Skrevet

Siden bl.a. artist er så vanskelig å finne ut av ,så håper jeg på et tips i hvilken retning jeg må søke.Er det en artist på scene, sirkus,ved mikrofon,egennavn eller fellesnavn.Et eller annet tips hadde vært en kjærkommen påskegave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...