Gjest Irene Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hallo, Ja, nå står jeg fast fordi Hva i all verden blir leder(2 ord)? For sokk har jeg - labb og utrop - akk, Vet ikke om dette er riktig så at jeg ikke kan finne leder så håper på litt hjelp her, med takk og Mvh Irene
Gjest Belladonna Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hvor mange bokstaver er det, og hvor kommer de andre ordene dine inn?
Gjest Irene Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 - skrev (På 26.3.2007 den 15.14): Hallo, Ja, nå står jeg fast fordi Hva i all verden blir leder(2 ord)? For sokk har jeg - labb og utrop - akk, Vet ikke om dette er riktig så at jeg ikke kan finne leder så håper på litt hjelp her, med takk og Mvh Irene jeg fikk følgende bokstaver B K S(H) J E T, DET STÅR FOR BILDE HELT TIL HØYRE.ETTER" MED" FRA LØSNINGEN.
Gjest Egon Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hei Sokk kan også bli LADD. Der er noe som heter DK-SJEF er ikke sikker på hva DK står for. Egon
Gjest JAA Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 - skrev (På 26.3.2007 den 15.14): Hallo, Ja, nå står jeg fast fordi Hva i all verden blir leder(2 ord)? For sokk har jeg - labb og utrop - akk, Vet ikke om dette er riktig så at jeg ikke kan finne leder så håper på litt hjelp her, med takk og Mvh Irene DK = distriktskommando(-sjef) .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå