Gjest Per Roger Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei. Nå har ikke du oppgitt noen bokstaver, men min løsning starter på e?G?????? Løsningen finnes blant annet her på NKL. Hjalp det. Per Roger
Gjest teie Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Finner ikke ut av 2 lr Full av mark, og håper på et tips. Skal jeg fram til en ting som er full av mark eller henspeiler det på uttrykket "full av mark" som vi bruker om enkelte personer ? Er 3. bokstav M ?
Gjest Magne Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 - skrev (På 7.3.2007 den 10.12): Hei. Nå har ikke du oppgitt noen bokstaver, men min løsning starter på e?G?????? Løsningen finnes blant annet her på NKL. Hjalp det. Per Roger Ja takk nå er den i boks. Jeg måtte endre 5v for å få det til. Tusen takk.
Gjest Magne Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 - skrev (På 7.3.2007 den 11.43): Finner ikke ut av 2 lr Full av mark, og håper på et tips. Skal jeg fram til en ting som er full av mark eller henspeiler det på uttrykket "full av mark" som vi bruker om enkelte personer ? Er 3. bokstav M ? m er riktig. Svaret står i Danielsens. Innlegg redigert. (03-07-07 14:04)
Gjest fidus Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 - skrev (På 7.3.2007 den 9.49): "Samler" på 9 bokstaver?? Kan noen hjelpe? Har kjørt meg fast i øvre venstre hjørne denne gangen. Særlig er det kombinasjonen Fandenivoldsk / Tekstilmateriale som volder problemer. På sistnevnte har jeg den foreløpige bokstavkombinasjonen g(?)_r_e el. ø_d_ Fint om noen kan avkrefte eller bekrefte de aktuelle bokstavene, og gjerne også gi et hint om hvor disse to orda kan oppspores. Tilfanget av svarord er ikke all verden her, verken på nett eller papir...
Gjest Odd Egil Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Hei Fidus, Har du Ordnett (inkl. Norsk Riksmålsordbok), så finner du begge ordene ved hjelp av "fritekstsøk" der. Innlegg redigert. (03-07-07 16:41)
Gjest fidus Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Takk for svaret. Abonnerer dessverre ikke på Ordnett, men litt manuell blaing i NROs supplementsbind viste seg å gjøre samme nytta! Blir stående igjen med tre alternative løsninger på 31V Plante, men slikt forekommer jo rett som det er...
Gjest randi Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei!Endelig blad og endelig "nett" igjen,men så står jeg der da.Venstre hjørne oppe som flere her.Er 2. og 4.bokst.i 15 vannrett o,eller?Kan noen si noe om det?Randi
Gjest Egon Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei 4. bokstav i 15 vannrett er ikke riktig, erstatt den med en konsonant. Egon
Gjest randi Skrevet 10. mars 2007 Skrevet 10. mars 2007 Hei!Hadde mistanke om det,ja.Men da kan jeg bare viske ur tekstilmaterialet jeg har prøvd meg på.Like langt,og må fortsette å leite.randi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå